13.6.16

DIY LETTERS - MAKE YOUR OWN BIRTHDAY PRESENT - FREE PRINTABLES



Έχω ανακαλύψει ότι το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι ασχολούνται με την αγχολυτική ζωγραφική που τριγυρνάει στα βιβλιοπωλεία!
Η αλήθεια είναι ότι εμένα μου άρεσε από μικρή αυτή η ζωγραφική και με χαρά μου διαπιστώνω ότι αρέσει και ηρεμεί και την κόρη μου!
Σήμερα λοιπόν σας έχω diy letters για να κάνετε το δικό σας όνομα, ή ένα δώρο με το όνομα του παραλήπτη, ή για να φτιάξετε ένα δικό σας logo και να το στολίσετε μέσα στο σπίτι!




feel free to print any letter and..enjoy drawing!!!

Εδώ σας παρουσιάζω ένα δείγμα των γραμμάτων ενώ  τα υπόλοιπα μπορείτε να τα κατεβάσετε από  εδώ
η ιδέα όμως μου ήρθε από το mommasdailylife και τη +Momma Machi που με τόση μαεστρία μας δείχνει πως να φτιάξουμε γράμματα με γέμισμα της αρεσκείας μας με το +PicMonkey ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων που μπορούμε να το κατεβάσουμε δωρεάν από τις εφαρμογές της +Google+ 






Εμείς τα κάναμε συμπληρωματικό δώρο στο χθεσινό πάρτι της φίλης μας Αναστασίας, για να φτιάξει το δικό της όνομα με τα χρώματα της αρεσκείας της και να το κρεμάσει στο δωμάτιο της.



Μέχρι την επόμενη ανάρτηση
 που θα δείτε και άλλα δωράκια που κάναμε με τα τρικ
 του picmonkey 



 σας γλυκοφιλώ..



















Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips