26.3.17

COLORFUL DIY - DECORATE YOU HEADPHONES

Και να που επανέρχομαι με μια γρήγορη και πανεύκολη κατασκευή για τη διακόσμηση των ακουστικών του κινητού σας.

Προχθές που λέτε είχαμε στο σχολείο ενημέρωση γονέων...
Και εκεί που περίμενα υπομονετικά στη σειρά μου για να μιλήσω με το δάσκαλο τι βλέπω;  
Μια μαμά παραδίπλα μου να μιλάει στο κινητό της με κάτι πολύχρωμα ακουστικά που μου τράβηξαν εννοείται αμέσως την προσοχή!!!! 
Μα τι φανταστικά ακουστικά είναι αυτά, της λέω...!!! 
Ααααα!!! Μου τα έφτιαξε η κόρη μου, 
μου λέει.... με τις γνωστές χαντρούλες του ΙΚΕΑ!!! 
Εντάξει λέω, ζήλεψα.. θα το κάνω και εγώ!!! 
Και μια εβδομάδα αργότερα, στην πρώτη ευκαιρία.. τα κατάφερα και σας δείχνω την πιο εύκολη διακόσμηση των ακουστικών σας!!! Αν έχετε και μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, το αποτέλεσμα σίγουρα θα ενθουσιάσει καλύτερα... Εγώ έβαλα ότι μου είχε απομείνει...
Θα χρειαστείτε: 
1. χαντρούλες διαφόρων χρωμάτων
2. ένα μικρό ψαλιδάκι με λεπτές μύτες
3. τα ακουστικά σας 
Κόβετε τις χαντρούλες με το ψαλιδάκι και τις περνάτε μια μια στο καλώδιο του ακουστικού..
 Το αποτέλεσμα;


Αλλά το πιο βασικό δεν σας το είπα!!!
Δεν μπλέκεται πια!!!
Ναι Ναι Ναι!!!!
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση..
Σας γλυκοφιλώ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips