12.11.15

OUR ADVENT CALENDAR







Προσεχώς advent calendar!!! 
Ναι γιατί το ετοιμάσαμε, το διακοσμήσαμε και το στολίσαμε, 
 τα δωράκια όμως θα τα βάλουμε  την κατάλληλη στιγμή .. 
....εννοείται για να μην μπαίνουμε σε πειρασμό!!!!

Από το καλοκαίρι έχω φάει ένα τρελό κόλλημα με τις κρεμαστρούλες μου,

συνέχεια αγοράζω μανταλάκια.. λέμε...
 οπότε ήταν φυσικό το φετινό advent calendar να είναι μια παρόμοια κατασκευή..

Όμως μου έλειπε το μακρύ ξύλο που βαριόμουνα να πάω να αγοράσω..
και ως δια μαγείας ..όταν ξεπακετάραμε την νέα μας κουζίνα 
(ναι καλά διαβάσατε πήραμε νέα κουζίνα γιατί η παλιά είχε ένα μικρό ατυχηματάκι..)
εμφανίστηκαν φαρδιά πλατιά 6 ωραιότατα μακριά ξύλα που μου φώναζαν .. χρησιμοποίησέ μας και μην μας πετάξεις..
Τα λυπήθηκα και εγώ και 

VOILA!!!

Τα υλικά απλά

Ένα μακρύ  Ξύλο
25 Μανταλάκια
διάφορα χριστουγεννιάτικα σελοτέιπ
κόλλα ή σιλικόνη
και πολλή πολλή φαντασία..



Τα φωτογράφισα από εδώ.. 
Τα φωτογράφισα από εκεί..
Παράπονο δεν έχετε..
Για τα υλικά διακόσμησης χρησιμοποιήσαμε 
κορδέλες
ρολά από χαρτί υγείας και χαρτί κουζίνας
οικολογικά ριζόχαρτα 
και πουγγιά από λινάτσα
Τα φωτογραφίσαμε και αυτά πέρα δώθε..

 Βάψαμε και κάτι φύλλα που είχαμε μαζέψει από το πεζοδρόμιο
 και ιδού το αποτέλεσμα


 Η αρίθμηση και τα υπόλοιπα δωράκια θα τοποθετηθούνι 2 μέρες πριν την έναρξη του καθημερινού παιχνιδιού 

Τέλος αλλά και για αρχή στολίσαμε την γιρλάντα που φτιάξαμε για το σχολείο της Αφροδίτης πριν το πάει στην τάξη της..


Τη διαδικασία του advent calendar τη λατρεύω από μικρό παιδί 
και 
φυσικά τη μανία αυτή την έχω μεταδώσει στην κόρη μου..
Ο Δεκέμβριος ήταν ένας από τους αγαπημένους μου μήνες 
μετά τον Οκτώβριο που έχω γενέθλια..
Είναι μια ωραία ευκαιρία λοιπόν, να περάσετε δημιουργικά με τα παιδιά σας ..
κατασκευάζοντας κάτι απλό και μοναδικό 
ΑΛΛΑ
και για να τα κάνετε να σηκώνονται το πρωί εύκολα από το κρεβάτια τους!!!!!

Καλή μέρα και καλή μας αρχή

Η ανάρτηση παίρνει μέρος σε ένα ωραίο ταξιδιάρικο και χριστουγεννιάτικο παιχνίδι της Δέσποινας με το

Αν λοιπόν είσαι blogger και ενδιαφέρεσαι να μας ακολουθήσεις δεν έχεις παρά να μπεις στο site της Δέσποινας και να πάρεις τις πληροφορίες που σου χρειάζονται.

Με αγάπη













                                                                 











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips