27.2.15

CAHEEBA

Κλέβω λίγο από το χρόνο της πραγματικότητάς μου για να εισέλθω στον ονειρικό bloggoκόσμο μου και να σας δείξω τα άλλα μικρά παιδιάκια μας που με τόση υπομονή και επιμονή μεγαλώνουμε..

Δεν είναι άλλα από τα caheebakia μας, όπως συνηθίζω να τα αποκαλώ..
Μια ιδέα του άντρα και συνεργάτη μου που από σκίτσα μιας βραδιάς γίνονται πραγματικότητα...
Ναι κατασκευάζουμε το πρώτο μας και συνεχίζουμε με χαρά για τα υπόλοιπα...
Δεν λένε ότι μέσα από την κρίση βγαίνουν οι καλύτερες ιδέες; 
Ε.. έτσι και εμείς (αρχιτέκτονες και οι δύο..) αποφασίσαμε να λοξοδρομήσουμε λιγάκι.....  

Να σχεδιάζουμε και να κατασκευάζουμε καντίνες, τροχήλατα  ή μεταφερόμενα σπίτια που να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερη αυτονομία..
Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση,αλλά τρελαίνομαι για αυτά τα παιδάκια μας ..
Είμαι μια περήφανη μάνα.. που μπορώ να δείξω το πρόσωπο των δημιουργημάτων μας χωρίς φόβο παιδοφιλίας..(χαχαχα..)
Βεβαία πρέπει να πω ότι είμαστε μεγάλη ομάδα ανθρώπων που τα υλοποιούμε πια.. και όλοι λίγο πολύ κάτι παρόμοιο αισθανόμαστε.... 
Για αυτό λοιπόν δεν μπορώ να κάνω συχνές αναρτήσεις (δουλεύουμε αστάματητα νύχτα μέρα..) και να παίρνω μέρος σε τόσα όμορφα πράγματα που διοργανώνουν οι νέες φίλες μου από το mamadoblog

Θα έρθω όμως.... ξέρετε εσείς..
Περιμένω με χαρά τα σχόλια σας και τη γνώμη σας..

Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο..









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips