11.5.16

FLORAL WASHI TAPE BAG




Σήμερα είναι διπλή η χαρά μου!!!
Πρώτον γιατί ξαναγράφω (ναι αμέλησα το blogoσπιτάκι μου.. γιατί είχα να ασχοληθώ με το σπιτάκι μιας 6μελούς οικογένειας!!!), αλλά και γιατί βρήκαμε το wiki το μικρό γατάκι της Ρόζας που είχαμε χάσει από χθες.. 


Για αυτό λοιπόν και εγώ θα σας δείξω μια πολύ γρήγορη DIY κατασκευούλα που έκανα κατά τη διάρκεια του Πάσχα, που κάτσαμε Αθήνα για ξεκούραση και οικονομία!
Την παρακάτω τσαντούλα μου την είχε δώσει μεταξύ αστείου και σοβαρού, η φιλεναδίτσα μου +vani mitsi, λέγοντάς μου απλά.. Κάνε κάτι και με αυτή.. 


Έτσι πέρασε ο καιρός (ένας μήνας περίπου..) και το Πάσχα της άλλαξα τη διάθεση.. δηλαδή, τη δική μου.. γιατί θα επιστρέψει ανανεωμένη στην ιδιοκτήτριά της για επανάχρηση..


Τώρα που έρχεται το καλοκαίρι είναι ότι πρέπει για μικρές αποδράσεις με μια mini τσαντούλα. Εγώ προσωπικά, κυκλοφορώ πολύ με τέτοιες όταν μπορώ, γιατί έχω κουραστεί πολύ με τις τεράστιες τσάντες, που ναι μεν βάζεις ότι θέλεις μέσα, όμως ξελαιμιάζεσαι αφάνταστα .. άσε που για να βρω κάτι, κάνω 10 ώρες.. 
  

Πήρα το καθιερωμένο μου +Washi Tape Crafts, με floral όψη, το έκοψα σε μικρά κομματάκια που τα κολλούσα πάνω στην ψάθα, μια κόλλα decoupage για ύφασμα, ένα μεγάλο πινέλο και τη μεταμόρφωσα!


Ελπίζω να αρέσει και στη φίλη μου, που ακόμη δεν την έχει δει!!!


Όσο για το wiki, περιμένω πως και πως την κόρη μου από το σχολείο για να τον δει.. (γιατί είμαστε σίγουρες ότι είναι αγόρι .. μέχρι αποδείξεως του εναντίον..) 


Τον βρήκα μέσα στα χώματα της ζαρντινιέρας του μπαλκονιού, όπου τον είχε βάλει η μαμά του, για να μην τον χάσει από τους γάτους της γειτονιάς!!!


Να έχετε μια όμορφη και floral ημέρα!!


Με πολλή αγάπη 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips