18.1.13

HAPPY CUBES , faii konstantinidi

 Φαίη μου , Φαίη μου...καλώς μας όρισες...στην παρεούλα μας!!!! Η ζεστή σου καρδούλα απεικονίζεται στην υπέροχη ζωγραφιά σου.. Σε ευχαριστούμε που μας έδωσες περισσότερες για να ομορφαίνουν την ανάρτησή μας..


Φίλες και φίλοι μου σήμερα θα σας προτείνω τα HAPPY CUBES.. Τα πρωτοείδα στο παιδικό μουσείο, στην Πλάκα, και η αλήθεια είναι ότι μου κέντρισαν το ενδιαφέρον . Το πρώτο το έκανα δώρο στον ανιψιό μου τον Άκη ο οποίος με επιτυχία τα κατάφερε , διαπίστωσα όμως ότι πραγματικά χρειάζεται συγκέντρωση και σκέψη.






Τα HAPPY CUBES τα δημιούργησε ένας Βέλγος εφευρέτης παιχνιδιών, ο Dirk Laureyssens, το 1986. Η εταιρία Happy bvba έχει την αποκλειστική άδεια να κατασκευάζει και να πουλάει τους χαρούμενους κύβους.. οι οποίοι είναι γνωστοί με διάφορα ονόματα όπως Wirrel Warrel στη Ολλανδία ή Cococrash στην Ισπανία και Πορτογαλία.




Τα βρίσκεις είτε σε 2-διάστατη απεικόνιση είτε στην 3-διάστατη η οποία είναι και πιο δύσκολη. Αξίζει όμως να το προσπαθήσουν τα παιδιά , για να ασχολούνται επίσης με παιχνίδια που είναι δημιουργικά και εκπαιδευτικά. 



 Μπορείτε να τα βρείτε και στα public , μέσω ίντερνετ για όσους δεν έχουν το πολυκατάστημα κοντά τους. Κοστίζουν ανάλογα με την πολυπλοκότητα μέχρι 10 ευρώ και είναι ωραίο δώρο και για μεγάλους που χαλαρώνουν με brainstormtoys. 




Το award - winning 3d puzzle μπορείτε να το βρείτε επίσης στη σελίδα που τα διαθέτει happy cube και να γνωρίσετε όλες τις εκδοχές του.


             

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips